اخبار فناوری و مقالات مفید کسب و کار

در اینجا مهم ترین و مفید ترین مقالات حوزه فناوری و استارتاپ را می بینید

اخبار فناوری و مقالات مفید کسب و کار

در اینجا مهم ترین و مفید ترین مقالات حوزه فناوری و استارتاپ را می بینید

راهکار جامع سامانه آموزش مجازی دانشگاه


آموزش دانشگاهی، همواره به عنوان یکی از تاثیرگذارترین ابزار ارتقا سطح علمی جامعه مورد توجه بوده است. آموزشی که همواره با با چالش‌های زیادی از قبیل تعداد بالای دانشجویانی که در شهرهای غیربومی تحصیل می‌کنند و هم‌چنین مدرسانی که ملزم به رفت‌وآمد در شهرهای مختلف هستند، روبه‌روست.

آموزش مجازی راه‌حلی مناسب و پربازده برای دانشگاه‌هایی‌ست که به دنبال ارتقا اثربخشی آموزش خود هستند. آموزش مجازی به دانشگاه کمک می‌کند تا با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه، دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی خود را برگزار کند.


چالش‌های راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی دانشگاهی

دانشگاه‌ها در برگزاری موفق دوره‌های آموزشی به صورت الکترونیکی با چالش‌هایی روبرو هستند؛ این چالش‌ها از علل اصلی بازدارنده در گذار به سمت آموزشی مجازی به حساب می‌آیند.


راه حل سامانه آموزش مجازی پایدار را از ما بخواهید!

ویانا یک راه‌حل بومی است که به دانشگاه‌ها کمک می‌کند تا آموزش‌های دانشجویی، ضمن‌خدمت کارکنان و آموزش‌های آزاد و مجازی را در یک زیرساخت آموزشی بصورت مجازی ارائه کنند. در ویانا یکپارچگی با سامانه مدیریت آموزش دانشجویی ایجاد شده است. دانشگاه‌ها با کمک ویانا، می‌توانند برای آموزش‌های آزاد و مجازی، دوره‌های آموزشی برگزار کنند و تمامی چرخه فرآیندهای آموزشی را که شامل: ثبت‌نام دانش‌پذیران، دریافت شهریه، مدیریت مسیر یادگیری جهت ارائه یک دوره آموزشی اثربخش، برگزاری آزمون و صدور گواهینامه است، بصورت کاملا سیستمی، مدیریت و برگزار کنند. همچنین دانشگاه علاوه بر آموزش‌های آزاد و مجازی، در جهت بهره‌برداری از ویانا برای آموزش ضمن‌خدمت کارکنان نیز می‌تواند علاوه بر در اختیار داشتن یک سامانه استاندارد آموزشی، به بیش از ۵۰ عنوان محتوای آموزشی الکترونیکی دسترسی داشته باشد.


همراهتان هستیم !

بی‌شک مسیر پیش‌رو، مسیری پُرچالش است. اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست، چرا که در این راه تنها نیستید.

ما برای اطمینان از کارکرد صحیح و اثربخش عملیات پیاده‌سازی سامانه آموزش مجازی در دانشگاه‌ها و رفع چالش‌ها و مشکلات احتمالی در حین اجرا، همواره در کنار شما هستیم و به این همراهی می‌بالیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.