اخبار فناوری و مقالات مفید کسب و کار

در اینجا مهم ترین و مفید ترین مقالات حوزه فناوری و استارتاپ را می بینید

اخبار فناوری و مقالات مفید کسب و کار

در اینجا مهم ترین و مفید ترین مقالات حوزه فناوری و استارتاپ را می بینید

راهکار جامع سامانه آموزش مجازی موسسات آموزشی


برای آن دسته از موسسات آموزشی که به دنبال راه‌حل‌های نوین جهت توسعه‌‌ی خدمات خود هستند، ویانا سامانه آموزش مجازی اختصاصی موسسات آموزشی،  راهکاری مطمئن است.

آموزش مجازی با ارائه‌ی رویکردی جدید، ضمن کاهش محدودیت‌های مختلف مکانی و زمانی، باعث ارتقا کیفیت آموزش و در نتیجه افزایش ظرفیت ثبت‌نام در دوره‌ها می‌شود.

موسسات آموزشی برای آنکه بتوانند متمایز از نگاه متقاضیان دیده شوند نیاز دارند تا همسو با رویکردهای جدید آموزشی در فضای آنلاین شوند.

سامانه اختصاصی آموزش مجازی ویانا در جهت موفقیت در کسب‌وکار به موسسات آموزشی کمک می‌کند تا با توسعه‌ی محصولات و خدمات، فراگیران جدید و بیشتری را جذب کند و با حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی، بازار هدف بیشتری را به دست آورد و با ارائه‌ی خدماتی به‌روز و متمایز به فراگیران، سهم بازار بیشتری را در اختیار گیرد.

چالش‌های راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی موسسات آموزشی

موسسات آموزشی در برگزاری موفق دوره‌های آموزش الکترونیکی با چالش‌هایی روبرو هستند. نحوه‌ی نیازسنجی بازار برای طراحی دوره‌های پویا، چگونگی معرفی این دوره‌ها در بازار و همچنین مدل قیمت‌گذاری آن‌ها از مواردی‌ست که در موفقیت واحد آموزش مجازی در یک موسسه بسیار اثرگذار هستند.

راه‌حل سامانه آموزش مجازی پایدار را از ما بخواهید!

سامانه آموزش مجازی ویانا به عنوان یک راهکار بومی به موسسات و مراکز آموزشی کمک می‌کند تا آموزش‌های خود را به ساده‌ترین شکل ممکن به صورت الکترونیکی ارائه کنند. سامانه اختصاصی آموزش مجازی ویانا ویژه موسسات، تمامی چرخه‌ی فرآیند آموزشی از ثبت‌نام و رصد کردن کلیه فرایندهای آموزشی فراگیران تا صدور کارنامه را پوشش می‌دهد. از این رو، ویانا تضمین می‌کند که آموزش‌ها باکیفیت‌تر و جامع‌تر نسبت به گذشته صورت بگیرد. در راه‌حل ویانا، موسسات آموزشی یک سامانه آموزش مجازی (سامانه LMS) با ماژول‌های کاربردی و مطابق با استانداردهای روز دنیا را در اختیار خواهند داشت تا بتوانند در بستر فضای آنلاین علاوه بر فروش دوره‌های آموزشی، نسبت به برگزاری الکترونیکی دوره‌های آموزشی نیز اقدام کنند.

همراهتان هستیم ! با سامانه مدیریت آموزش جام.

بی‌شک مسیر پیش‌رو، مسیری پر چالش است. اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست، چرا که در این راه تنها نیستید.

ما برای اطمینان از کارکرد صحیح و اثربخش عملیات پیاده‌سازی سامانه آموزش مجازی در موسسات آموزشی و رفع چالش‌ها و مشکلات احتمالی در حین اجرا، همواره در کنار شما هستیم و به این همراهی می‌بالیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.