اخبار فناوری و مقالات مفید کسب و کار

در اینجا مهم ترین و مفید ترین مقالات حوزه فناوری و استارتاپ را می بینید

اخبار فناوری و مقالات مفید کسب و کار

در اینجا مهم ترین و مفید ترین مقالات حوزه فناوری و استارتاپ را می بینید

شرکت هایی که اسم آنها با ماهیت شان هم خوانی ندارند !

شرکت های بزرگ و غول های پیشران عرصه تکنولوژی و استارتاپ، داستان های شروع جالبی دارند. یکی از چیز هایی که میتوانیم از این شرکت ها دنبال کنیم، فلسفه اسم آنهاست که شاید ربطی به موضوع فعالیت آنها هم نداشته باشد. 

 

ادامه را اینجا بخوانید : ماهیت شرکت های بزرگ فناوری

ابزار هایی که خلاقیت را در طراحی سایت بالا می برد

خلاقیت یکی از چیز هاییست که در هر فرد به طور مادرزادی وجود دارد. امروز قصد داریم به ابزار هایی بپردازیم که خلاقیت شما را در  طراحی سایت  بالا می برد.  در ادامه همراه با  طراحی سایت  باشید.

در هر صورت، همیشه آسان نیست که درباره یک پروژه ای به طور مداوم شوق داشته باشید که برای مدت طولانی برای شما آزار دهنده بوده است. شما بدون اینکه حتی یک ایده ای به ذهن تان خطور کند، شب های بی خوابی بسیاری را گذرانده اید.

 شما هیچ گاه هیچ چیزی را نباید به شانس و احتمال بسپارید. مسیر این که یک نویسنده بهتر در زمینه طراحی سایت شوید مربوط به سخت کوشی، انجام پروژه های نامتناسب و غیر کاربردی و مطابقت یافتن با اشتباهات می باشد.

به جای ترک کردن یک پروژه طراحی وب سایت به این دلیل که شما در آن لحظه احساس نمی کردید که نقش یک نویسنده را دارید، باید ابتدا سعی کنید تا خلاقیت و بازدهی خود را با 10 ابزاری که در این مقاله وجود دارد، ارتقاء دهید.

CANVA

اگر شما به مخاطبین مورد نظر خود از طریق محتواهای آنلاین دسترسی می یابید، باید به یاد داشته باشید که مواردی بیش از متن را باید به آن ها ارائه کنید.

در چنین وب سایت هایی، شما می توانید تصاویر زیبایی را نیز طراحی کنید که پست ها، مقالات و کتاب های الکترونیک تان را وسوسه انگیز تر می کند.

شما به تجربه در زمینه برنامه ریزی احتیاج ندارید تا گرافیک های شگفت انگیزی را بسازید؛ CAVNA برای استفاده بسیار آسان می باشد.

GATHERCONTENT

ناشران امروزی اغلب برخی از محتواهای خود را به صورت آنلاین منتشر می کنند، از این رو آن ها می توانند به خوانندگان خود در سطح شخصی تر در ارتباط باشند.

GATHERCONTENT یک ابزاری است که شما را قادر می سازد تا برنامه ریزی کنید، ساختار بندی نمایید و محتواهای آنلاین را سازمان دهی کنید. روش درگ- و دراپ (DRAG-AND-DROP) شما را قادر می سازد تا محتواهای تان را بر اساس اولویت های خود ساختار بندی مجددی نمایید.

PIKTOCHART

آیا تا به حال از یک اینفوگرافیک برای نوشتن محتوای وب سایت تاثیر گرفته اید و به فکر فرو رفته اید؟ آن ها اطلاعات بسیاری که موجب می گردد به شما انگیزه بخشده شود تا تحقیقات مفصل بیشتری را اجرا کنید، ارائه می نمایند.

PICKTOCHART شما را قادر می سازد تا اینفوگرافیک های خود را بسازید. اگر شما ایده هایی را برای پروژه های بخصوص خود داشته باشید، می توانید آن ها را استفاده کنید تا اینفوگرافیکی را بسازید که جزئیات متنی و بصری را با هم ترکیب می نماید.

PAPERSGEAR

با استفاده از این سرویس آنلاین نوشتاری، شما می توانید با نویسندگان و ناشران با تجربه ای همکاری کنید. آن ها همگی در حوزه ای که فعالیت می کنند، دارای مدارک تحصیلی و دانشگاهی می باشند، از این رو شما می توانید از آگاهی ها، اطلاعات، مهارت و تخصص شان استفاده کنید.

زمانی که در یک پروژه طراحی سایت بخصوصی گیر کرده اید، از آن ها نخواهید تا شما را در این زمینه پشتیبانی کنند، زیرا شما اطلاعات پیش زمینه لازم را در اختیار ندارید. این سرویس به شما کمک می کند تا موانع را کنار بگذارید و الهاماتی را برای کامل کردن این محتواها قبل از این که مهلت و فرصت آخر فرا برسد، به دست بیاورید.

COPYBLOGEER

زمانی که شما یک نویسنده می باشید، تمرین و یادگیری هرگز متوقف نمی شود. با استفاده از این سیستم عامل، شما می توانید ترفندها و توصیه های جدیدی را هر روزه به دست بیاورید. نویسندگان محتوا و بازاریابان COPYBLOGGER را یکی از منابع سودمند آنلاین می دانند که در حوزه فعالیت شان بسیار موثر و کاربردی می باشد.

GRAMMAR GIRL

بیشتر نویسندگان تمایلی به قبول کردن حقیقتی ندارند که گرامری که استفاده می نمایند، کامل و عالی نمی باشد. شما نمی توانید در زمینه گرامر متخصص و کارشناس باشید.

اگر تحصیلات شما به مطالعات گسترده زبان انگلیسی ارتباطی نداشت، شما باید به این وب سایت و کاربردهای آن بیشتر نیاز داشته باشید. GRAMMAR GIRL توصیه های ضروری را برای هر فردی که در زمینه بهبود سبک و مهارت های نوشتاری علاقه مند می باشد، ارائه می کند.

THINGLINK
با استفاده از این ابزار، شما می توانید تصاویر، گرافیک ها، کاتالوگ ها، نقشه ها، ویدئوها و دیگر انواه محتوای متنی را اضافه کنید. محتواهای تعاملی شما را قادر می سازد تا خوانندگان آنلاین را به خود جذب کنید و توجه شان را برای مدت طولانی تر نسبت به خود نگاه دارید.

بهترین بخش این می باشد که شما می توانید مسیری که مردم با انتشارات شما تعامل می یابند را مورد نظارت خود قرار دهید.

CREATIVITY PORTAL
این اولین وب سایتی است که شما باید زمانی که ذهن تان خالی از هر فکر و ایده ای است، سراغ آن بروید. هیچ چیز ترسناک تر از به بن بست رسیدن در نوشتن محتواها نمی باشد، اما CREATIVITY PORTAL به شما کمک می کند تا راه ها و روش های جدیدی را بیابید.

شما می توانید وبلاگ ها، مطالعات میدانی، تصاویر، اخبار، تم ها و دیگر طبقه بندی ها را برای یافتن الهامات برای پروژه های  طراحی سایت خود بیابید.

PORTENT
آیا تا به حال اتفاق افتاده است که قبل از این که نوشتن محتوا برای وب سایت را شروع کنید، هیچ چیزی به ذهن تان نرسد؟ این موضوع غیر معمولی نیست. نویسندگان اغلب در ارتباط با فکر کردن یک تیتر خلاق نیز دچار مشکلاتی می شوند. در این جا است که PORTENT به کمک این افراد می آید- این ابزار تیترهای تصادفی را بر اساس کلمات کلیدی که شما وارد می کنید، می سازند.

به محض به این که استفاده از منابع آنلاین در لیست بالا را شروع کردید، مطمئن باشید که بار دیگر به حرفه خود علاقه مند می شوید. استفاده از ابزارهای این چنینی باعث می شود تا ایده های بهتری به ذهن تان خطور کند و هدفمند تر پیش روید.

صاحب کسب و کار ها بخوانند : آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی به صورت اصولی

امروزه ، مدیریت شبکه های اجتماعی به یکی از اصل های حیاتی برای کسب وکار های دیجیتالی تبدیل شده است. اگر شما هم صاحب کسب وکار هستید، حتما این مقاله را بخوانید. 

ادامه را اینجا بخوانید : آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی

اشتباهات بازاریابی بعد از طراحی سایت می تواند مرگ کسب وکار را رقم بزند

دنیای بازاریابی اینترنتی همیشه در حال رشد و تکامل یافتن می باشد. این تغییر متداوم می تواند اغلب برای مطابقت یافتن میانگین تاجران اغراق آمیز و چالش برانگیز باشد. در ادامه همراه با  طراحی سایت  باشید.
بخش های بسیار زیادی در بازاریابی آنلاین وجود دارد، از وبلاگ نویسی تا بهینه سازی موتورهای جستجو، به همین دلیل برنامه ریزی در ارتباط با آن ممکن است اندکی چالش برانگیز باشد.

در دنیای دیجیتالی که ما زندگی می کنیم، همراه شدن با مفاهیم و ایده های جدید در استراتژی بازاریابی آنلاین یک اجبار است.خبر خوش برای شما این است که با برنامه ریزی و درک مناسب می توانید تجارت تان را با موفقیت رو به رو سازید.

شکست در مطابقت یافتن با سئو و بهینه سازی وب سایت

بهنیه سازی در موتورهای جستجو مفهوم اصلی در بازاریابی آنلاین است و باید در هر مسیری که در این زمینه قدم بر می دارید، مورد ملاحظه قرار بگیرد. سئو و بهینه سازی سایت فراتر از ساخت گروه صحیحی از کلمات و عبارات کلیدی می باشد، اما نیاز دارد تا شما به صورت استراتژیک با این کلمات و عبارات کلیدی در محتواهای وب سایت تان مطاقبت یابید. با تحقیقات کلمات کلیدی و استفاده از ابرازهای آنالیزی در دسترس تان، باید برای شما ساخت کلمات و عبارات کلیدی که مخاطبین مد نظرتان به دنبال آن می باشند، آسان باشد. هر چه در ساخت کلمات کلیدی موثرتر عمل کنید، راحت تر می توانید مشتریان واقعی خود را در دنیای آنلاین بیابید.

 استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک بیلبورد

هر سیستم عاملی که شما تجارت تان را در آن می سازید یک فرصتی برای شما محسوب می شود تا برندتان را به دنیا معرفی نمایید. این مورد گفته شد تا شما به یاد داشته باشید که چقدر تبلیغات شما اهمیت دارد. افراد بسیاری این اشتباه را می کنند که صفحات رسانه اجتماعی را می سازند تا لینک هایی را در وب سایت شان پست نمایند و محصولات و سرویس های شان را تبلیغ کنند. رسانه اجتماعی باید یک سیستم عاملی باشد که برای ارتباط کاربران آنلاین به روشی که وب سایت تان نمی تواند، مورد استفاده قرار بگیرد.

شما باید به طور فعالی با فالوورهای تان در ارتباط باشید، محتواهایی مورد علاقه آن ها را پست کنید و در دراز مدت برای آن ها منفعت هایی را فراهم کنید.

اگر صفحات وب سایت شرکت شما هیچی چیزی جز فروش محصولات در بر ندارد، مطمئن باشید که شما نمی توانید برندتان را توسعه و بسط دهید.

 نداشتن یک وبلاگ

زمانی که بحث استراتژی های بازاریابی آنلاین می شود، محتوا حرف اول را می زند. این محتواهای جذاب شما می باشد که موجب می گردد تا مشتریان را به تجارت خود جذب کنید. هر چه محتوای بیشتری داشته باشید، بیشتر می توانید تجارت تان را در لیست سایت های قدرتمند قرار دهید.

خیلی از افراد این اشتباه را می کنند که فرض می نمایند که صفحه هوم و یا صفحه درباره ما سایت آن ها برای این که صحبت هایی را ارائه دهند، کافی است. وبلاگ ها به شما اجازه می دهند تا محتوای مربوطه ای را برای برندسازی تان ارائه دارید و می توانید لینک هایی را به وب سایت هایی در این مقالات قرار دهید که دارای مخاطبین بسیار زیادی می باشند.

حتی ارسال پست به صورت هفتگی و ماهانه نیز برای دریافت مخاطبین کافی می باشد، در هر صورت سعی کنید تا برندتان را به این ترتیب قدرت ببخشید و تعداد مشتریان و مخاطبین خود را بالا ببرید.

 بازاریابی به صورت تصادفی و احتمالی و بدون برنامه ریزی و اهداف مشخص

هیچ چیز بدتر از بازاریابی بدون برنامه و پلن از پیش نمی باشد. افراد بسیاری به سرعت توسط ساخت و  طراحی سایت و قرار دادن محتواهایی به صورت تصادفی در آن، بازاریابی آنلاین خود را شروع می کنند. بدون داشتن برنامه و پلنی از پیش شما به کیفیت کارتان آسیب وارد می زنید و ارزش خود را پایین می آورید.
زمانی که نقشه و با برنامه ریزی را از قبل مشخص می کنید، می توانید اهداف تان را آشکار نمایید، می توانید به این امر دست یابید که مخاطبین موردنظرتان چه کسانی هستند و چه پیام هایی را می خواهید ارسال کنید.

شکست در ارزیابی اجرا و عملکرد

آخرین مورد در این لیست مربوط به شکست در ارزیابی اجرا و عملکرد بازاریابی آنلاین تان می باشد. اگر شما نتایج را بررسی نکنید، چگونه متوجه می شوید که کدام استراتژی بازاریابی برای شما مناسب است؟ بسیار اهمیت دارد تا تلاش های بازاریابی خود را با کمک ابزارهای آنالیزی مورد سنجش قرار دهید و از این رو می توانید مفاهیم و مواردی که برای برند شما بسیار کاربردی است را بیابید. این امر به شما اجازه می دهد تا به تغییراتی را به وجود آورید که مورد نظر مخاطبین مورد هدف تان می باشد.

تمام تلاش خود را برای قدم برداشتن در این زمینه صرف کنید

بازاریابی آنلاین موارد بسیاری را در ارتباط با تجارت و برند شما می گوید. اگر شما تمام تلاش خود را از همان ابتدا روی بهینه سازی بازاریابی آنلاین خود متمرکز سازید، در مقابل تخریب شهرت و محبوبیت خود و تجارت تان ایستادگی می نمایید. اگر هر یک از اشتباهات ذکر شده در این مقاله را مرتکب می شوید، زمان این است که تغییراتی را در روند کاری خود ایجاد کنید و دوباره به ارزش های موجود در تجارت و برند خود فکر کنید. این تغییرات صحیح می تواند تفاوت میان یک تجارت راکد و ساکن را با یک تجارت موفق نشان دهد.

برند خود را با این نکات تعریف کنید

برخلاف اعتقاد خیلی از افراد، برند سازی فراتر از ساخت لوگوهای خاطره انگیز می باشد. برند شما بخشی از درک و ذهنیت مردم از محصولات، دیدگاه و محتواهای شما است. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید .

هر چیزی از لحن صحبت شما در رسانه های اجتماعی گرفته تا طراحی بسته بندی محصولات تان و حتی طراحی سایت تان، روی درک دیگران از برند شما تاثیر می گذارد. برندسازی می تواند میان مشتریانی که از شما خرید می کنند و مشتریانی که از رقیبان تان خرید هایی را انجام می دهند، تفاوت هایی را ایجاد کند.

هویت برند خود را با درک وضعیت فعلی برند خود بهبود دهید. اگر شما دقیقا نمی دانید که هویت فعلی برندتان به چه ترتیب است، در این مقاله هفت سوال وجود دارد که به شما در این زمینه کمک می کند:

 
1.چرا شرکت شما وجود دارد؟

این سوالی است که شما باید هر روز از خود به عنوان یک سرمایه گذار و یا تاجر بپرسید. چرا باید مردم به شرکت شما توجه کنند؟ چرا باید هر روز از تخت خواب بلند شوید؟

بهترین تجارت ها از روش GOLDEN CIRCLE به عنوان دایره طلایی که توسط SIMON SIENK معرفی شده است پیروی می کنند، آن ها روی چراها و دلایل پشت تجارت تمرکز دارند تا این که چه کاری انجام می  دهند و یا چگونه انجام می دهند.

APPLE یکی از شرکت های قدرتمند در دنیا می باشد که از این ذهنیت به کار برده است. به جای این که تبلیغاتی را درباره ویژگی های محصولات خود مهیا کند، APPLE تبلیغاتی را در ارتباط با افرادی می سازد که از این محصولات استفاده می کنند. تنها به تبلیغات معروف آن ها در سال 1997 تحت عنوان "HERE ID TO THE CRAZY ONES" دقت کنید.

تمامی تجارت ها در سراسر دنیا می دانند که آن ها چه چیزهایی را می سازند، اما افراد کمی درک می کنند که چرا برخی سرویس ها و محصولات در این شرکت خارج از مسائل مالی و اقتصادی ساخته و ارائه می شود.

"مردم بر اساس کاری که می کنید اقدام به خرید نمی کنند، بلکه بر اساس این که چرا شما آن کار می کنید، تصمیم به خرید می گیرند."

ساده است، برندسازی شما باید به خوبی با دیدگاه ها و نظریات تان مطابقت داشته و نزدیک باشد.



داستان محصولات و سرویس های شما درباره چیست؟

بسیار اهمیت دارد تا درک کنید که چگونه داستان برندتان را بعد از طراحی سایت بازگو کنید. روایت کردن داستان، یک روش قدرتمند برای ساخت و ایجاد ارتباطاتی با مشتریان تان می باشد. این که افرادی را گرد هم آوریم و آن ها را به تجارت و برندمان مجذوب کنیم، یک امر قدیمی و دیرینه است.

زمانی که داستان تان را تعریف می کنید، بسیار اهمیت دارد تا یک قهرمانی را در داستان شرکت تان داشته باشید، شخصی که همیشه به خاطر شرکت و تجارت شما برنده و موفق است. مردم تنها نمی خواهند بشنوند که چرا شرکت تان را بنا کرده اید، آن ها می خواهند بشنوند که شرکت تان به چه ترتیب به دیگران کمک می کند تا موفق شود.

این داستان یک فرصت عالی برای برجسته نشان دادن داستان های موفقیت آمیزتان در هنگام به اشتراک گذاری دیدگاه های خود با مشتریان می باشد. یکی از مثال های ما در این زمینه، به کارگیری ARED در SUBWAY می باشد، مردی که 200 پوند وزن کم کرد، در حالی که رژیم غذایی را در SUBWAY رعایت می نمود. او برای 15 سال سخنگوی این شرکت شده بود.

به مشریان خود از سال گذشته نگاه بی اندازید و یک تا دو عدد از مطالعات میدانی در ارتباط با داستان های مشتریان تان را که افتخار این را دارند که از شما کمک گرفته اند را جمع آوری کنید. می توانید مطالعات میدانی ما را به عنوان مثال هایی برای شروع کردن در این زمینه بررسی کنید.

چه مشکلاتی از مشتریان تان را حل می کنید؟

همیشه ضروری است که یک قدم به عقب بردارید و دریابید که مشتریان شما با چه مشکلاتی رو به رو هستند.

آیا مواردی وجود دارد که محصول شما در بر ندارد، اما مورد نیاز مشتریان تان می باشد؟ زمانی که بحث حل کردن مشکلات مشتریان می شود، رقیبان تان چه مواردی را در اختیار ندارند و چه ضعف هایی دارند؟

با افزایش شمار مشتریانی که به برندها و محصولات پیش از خرید، به صورت آنلاین دست می یابند، بسیار اهمیت دارد تا تجربه کاربری پایداری را ایجاد کنید.

تا جایی که می توانید درباره رفتارها، نیازها و آرزوهای مشتریان تان اطلاعات کسب کنید و دریابید که چه مشکلاتی دارند که به محصولات و یا تجارت شما رجوع می نمایند. با مشتریان واقعی خود مصاحبه کنید تا دریابید که چگونه می توانید راه حل بهتری را به آن ها ارائه دارید تا به نیازها و خواسته های شان جامه عمل بپوشانید. شما ممکن است شگفت زده شوید که چقدر اهیمت دارد تا اطلاعاتی را در ارتباط با مخاطبین مورد هدف خود، پیش از رقیبان تان به دست آورید.

چرا باید مشتریان به تجارت و تیم شما نسبت به رقیبان تان اعتماد کنند؟

بسیار اهمیت دارد تا درک کنید که شما در برابر چه کسانی هستید، هم چنین درک کنید که چه چیزی شما را از رقیبان تان برجسته تر نگاه می دارد. دیگر شرکت ها ممکن است در برخی زمینه ها ویژگی هایی داشته باشند که شما نیز در آن مهارت دارید، و یا شاید سرویس هایی را ارائه می دارید که هیچ یک از افراد و یا شرکت های دیگر عرضه نمی کند. چه چیزی باعث می شود تا کاربران به جای رقیبان، از شما خرید کنند؟

شما هرگز نمی توانید در همه چیز از رقیبان تان بهتر باشید، اما شرکت شما باید بتواند در برخی موارد از رقیبان تان ممتاز و عالی تر عمل کند. سعی کنید تا آنالیزهای SWOT را برای مشخص کردن این که تجارت تان در چه زمینه هایی نسبت به رقیبان تان بهتر عمل می کند، برگذار و اجرا نمایید.

MCDONALD ادعا ندارد که بهترین چیزبرگر را در بر دارد. آن ها ادعا می کنند که پایدارترین چیزبرگر را در قیمت های مناسبی ارائه می نمایند و به این دلیل است که میلیون ها فرد هر روز به رستوران ها یا فست فود ها MCDONALD رجوع می کنند.

از چه برند هایی الهام می گیرید؟

از کدام برند ها در هنگامی که ابتدا تجارت تان را می سازید، الهام می گیرید؟ آن ها می توانند رقیبان برترتان باشند و یا نام های بزرگی در صنعت های دیگر، شما در هر صورت از آن ها برای شروع تجارت و شرکت خود، الهاماتی را دریافت می کنید.

نگاه کردن به برندهایی که به شما الهام می بخشند، می تواند فاکتوری از ارزش هایی را به شما ارائه دارد که برای برند تان بسیار مهم و ضروری است، هم چنین باعث می شود تا به اطمینان برسید که این ارزش ها برای شرکت شما هم عملی می شوند یا خیر.

شما نباید به طور کامل به کپی کردن بپردازید، اما شما می تواند ایده هایی را از آن ها کسب کنید و به نفع خود آن ها را به کار گیرید. برای مثال، شرکت هایی بسیاری به APPLE برای تاکید بر منحصر به فرد و متمایز بودن خود استفاده می کنند.

 5 ویژگی که اعضای تیم و یا تجارت شما می توانند در توضیح برند تان به کار ببرند، چیست؟

چگونه اعضای تیم تجای شما می توانند برندتان را درک کنند؟ چه تعداد از آن ها دیدگاه ها و نظریات برند تان را می شناسند؟ درک و ادراک آن ها درباره تجارت تان گاها بسیار متفاوت تر از درک خودتان می باشد، و گاهی می توانند ایده هایی را به شما ارائه دارند که شما هرگز به آن ها فکر نمی کردید.

دریابید که اعضای تیم تجاری شما هم اکنون و در وضعیت فعلی شرکت تان چه مواردی را مشاهده می کنند. اعلام کنید که یک بررسی برای شرکت راه می اندازید و آن ها را به ملاقاتی دعوت کنید تا همه گرد هم جمع شوند. BRAINSTORM یا ارائه نظراتی را انجام دهید و ویژگی هایی که اکثریت اعضای تیم تجاری در شرکت تان می بینند را گرد هم آورید.

سعی کنید با لیستی از صفت های بحث برانگیز شروع کنید و از آن ها پرسش هایی را به عمل برسانید تا مشخص کنید که در هر گروه از چه صفتی برای توضیح برندتان به کار می رود و بهترین تناسب را با تجارت تان دارند. برخی مثال ها می توانند رسمی و برخی دیگر غیر رسمی باشند، برخی می توانند جالب و برخی جدی باشند؛ و هم چنین برخی می توانند پایدار و بدون تغییر و برخی شخصی سازی شده به نظر بیایند.

در این شرایط، از خود بپرسید که 5 ویژگی که تمامی اعضای تیم تجاری شما در ارتباط با برندتان به صورت یکسان مشاهده می کنند، چیست. اگر وضع به این شکل نیست، یعنی صفت های یکسانی را از افراد به دست نمی آورید، حالا زمان این است که شروع به فکر کردن در ارتباط با تغییر این درک ها و ذهنیت ها کنید.

حس و حال برندتان به چه ترتیب است؟

حس و حال برند شما در مرکز و نقطه اصلی ارتباطات با مشتریان تان قرار می گیرد. این حس و حال مربوط به نحو صحبت کردن شما و ارتباط برقرار کردن شما با مخاطبین تان می باشد.

لحن و یا حس و حال برندتان را مشخص کنید که باعث می شود تا اعضای تیم تجاری شما به طور متناسب تری در مصاحبات، رسانه های اجتماعی، مقاله های وبلاگ و غیره عمل کنند.

چه لحن برند شما معتبر یا حاوی اطلاعات مفید، جالب یا جدی و غیره باشد، فرقی ندارد، لحن برند تان باید 100 درصد متناسب و صحیح با نحو فعالیت شما باشد. مشتریان بیشتر دوست دارند از شرکت هایی خرید کنند که توانسته اند با آن ها ارتباطات احساسی را برقرار سازند.

بهترین لحن را که با ویژگی ها و دیدگاه های برندتان مناسب است را برگزینید، و سپس آن را در تمامی جزئیات تیم تجاری تان اعمال کنید تا پایداری را در برند و تجارت خود به وجود آورید.

یافتن هویت برندتان ممکن است سخت باشد. اما در هر صورت مشخص کردن یک هویت برند پایدار و نگه داری از آن می تواند به ایجاد قدرت و انسجام در میان مشتریان و اعضای تیم تجاری تان کمک کند. به این ترتیب، نه تنها مشتریان می توانند اعتماد بیشتری در ارتباط با خرید کردن از محصولات و سرویس های تان به دست آورند، بلکه تیم شما نیز می توانند درک بهتری از دیدگاه ها و دلایل وجود شما کسب کنند.

بینش های بیشتری را در ارتباط با هویت برند تان می خواهید؟ آیا زمان این است که تجارت خود را دوباره برندسازی کنید؟ اگر نظر یا کامنتی در این زمینه دارید، ما را مطلع سازید. هم چنین در صورتی که در این زمینه تجربه های کمک کننده و سودمندی را در اختیار دارید، با ما به اشتراک بگذارید. مشتاقانه منتظر شنیدن از جانب شما می باشیم